OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

1. Doprava a ceny

Doprava zboží­ je u nás zajišťována Českou poštou nebo přepravní službou-kurýrem DPD:

Ceny České pošty:

  • balné je vždy zdarma
  • balík do ruky/na poštu do 30ti kg (doručení do 24 hodin) - 95,-Kč při objednávce nad 1.300,-Kč 85,-Kč
  • na Slovensko NEPOSÍLÁME !!!

Objednávky s váhou nad stanovenou hranici se zasílají pouze ve vícekusových dodávkách s připočtením ceny ve výši 80,-Kč

Na zabalení vícekusových objednávek je třeba počítat s cca 1-1,5 kg váhy na obalový materiál !!!

Nové služby České pošty - místo obchodního balíku je to BALÍK DO RUKY, kdy je Vám je zásilka doručena až na Vaši  adresu - prakticky stejné, jako dříve Obchodní balík. Navíc Vy obdržíte od České pošty SMS zprávu s číslem balíku na Váš mobilní telefon a zásilku si máte možnost kontrolovat na stránkách České pošty a v případě, že nejste přítomni na adrese dodání si zboží vyzvednout do 7 pracovních dní na poště. Proto je nutné uvést číslo Vašeho mobilního telefonu ve správné podobě.

Ceny DPD:

  • balné je vždy zdarma
  • balík do 40ti kg (doručení do 24 hodin) - 90,-Kč při objednávce nad 1.200,-Kč 80,-Kč
  • Doprava GLS má tu výhodu oproti České poště, že adresát je dopravcem telefonicky kontaktován. Doba dodání do 24 hodin od    expedice.

Při objednávce nad 6 500,- Kč doprava zdarma.

DOPORUČUJEME ZÁSILKU OTEVŘÍT PŘED DOPRAVCEM I KDYŽ BALÍK NENÍ NA PRVNÍ POHLED POŠKOZEN !!!

 

2. Platba zboží a služby

Objednané zboží je možné platit:

    • při převzetí zboží dopravci (dobírka) - 35,-Kč
    • předem na účet prodávajícího (zboží bude odesláno druhý den od připsání platby na účet prodávajícího, pokud je zboží skladem) - 15,-Kč, při objednávce nad 450 Kč zdarma
    • při objednávce nad 9.900,-Kč je nutné platit předem na náš účet

 

3. Objednávky

Zboží, které je momentálně skladem, je expedováno do druhého pracovního dne. Zboží, které není skladem, je obvykle expedováno od 1 do 10 dní od objednání a k zákazníkovi dopraveno druhý, maximálně třetí den od expedice.

Objednané zboží bude dodáno za cenu platnou v okamžiku objednání. I po objednání můžete objednávku telefonicky zrušit na kontaktním telefonním čísle (vztahuje se na dobu bezprostředně po objednání, tzn. do doby expedice zboží, popř. objednání zboží od našich dodavatelů. V ostatních případech je objednávka uzavřena v internetovém obchodě závazná a zákazník může od objednávky jednostranně odstoupit pouze se zaplacením storno poplatku ve výši 20% z ceny objednávky).

Zrušení objednávky ze strany prodávajícího může nastat v případě, že se objednané zboží přestalo vyrábět, je dlouhodobě nedostupné, popř. nastala výrazná změna ceny objednaného zboží.

V případě, že se neúměrně prodlouží termín dodání ze strany prodávajícího, je možné od objednávky odstoupit bez zaplacení storno poplatku.

V tomto případě je zákazník povinen informovat obchodní oddělení emailem nebo telefonicky. Vyobrazené zboží v internetovém obchodě je pouze informativní. Skutečné parametry a vzhled se mohou lišit.

 

4. Dodání zboží

Objednané zboží je dodáno na adresu zákazníka uvedenou při objednávání v internetovém obchodě. Zákazník je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost vnějšího obalu či pásky, kterou je obal zalepen) dle přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Pokud je zásilka na první pohled v pořádku a rozbité zboží se odhalí až po rozbalení balíku, má zákazník právo do 24 hodin podat reklamaci České Poště.

Neúplnost nebo poškození zásilky je nutno neprodleně oznámit e-mailem, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento do 24 hodin zaslat emailem nebo faxem prodávajícímu. Pokud je zákazníkem převzetí zásilky stvrzeno podpisem v dokladech dopravce, není možné uplatnit dodatečné reklamace na neúplnost nebo poškození zásilky.

Pokud si zákazník zaslané zboží nevyzvedne a vrátí se zpět k odesílateli, je možno jej znovu dodat s manipulačním poplatkem ve výši 100,-Kč.

4.1. Vrácení zboží

Zboží objednané v internetovém obchodě, dodané dopravcem a zaplacené zákazníkem je možné v souladu se zákonem č. 367/2000 Sb. do 14 dnů od převzetí zboží vrátit prodejci (vztahuje se pouze na soukromé osoby)

Odstoupit od smlouvy lze za následujících podmínek:

  • Doručit zboží na adresu prodejce na vlastní náklady spolu s přiloženým písemným vyjádřením zákazníka o odstoupení od smlouvy a jasně vyznačeným číslem účtu na který má být provedena úhrada za vrácené zboží. Nejlépe je nás kontaktovat předem.
  • Zboží odesílané a doručené zpět na adresu prodávajícího musí být v původním nepoškozeném obalu, nejlépe nerozbalené, nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a s kopií dokladu o koupi.
  • Zboží neposílejte na dobírku, nebude převzato! Doporučujeme Vám zboží pojistit.

V případě nedodržení některé z uvedených podmínek má prodávající právo odmítnout vrácené zboží nebo poměrně snížit částku, za kterou bude zboží přijato zpět.
Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží. který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Úřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

4.2. Potvrzení záruky a daňový doklad

Daňový doklad (fakturu) posíláme v zásilce spolu se zbožím (záruční listy dodáváme spolu se zbožím). Pokud Vám záruční list nebyl dodán, znamná to, že výrobce ke zboží záruční list neposkytl. V takovém případě se nemusíte ničeho obávat, k uplatnění reklamace u nás Vám stačí faktura.

 

 

 

 

M2I5YzlhMj